July 5, 2011

Budak sekolah dera kucing

Admin terbaca entri ini di blog http://bom321.blogspot.com, jadi izinkan admin mengulas kisah ni bagi pihak SKM dan pencinta kucing. 

Seorang budak lelaki berbasikal kelihatan berada di taman dengan seekor kucing. Dari susuk tubuh budak lelaki ini nampak sangat budak ni tak matang. Mungkin umur budak ni sekitar 15-17 tahun. Budak ini pada mulanya kelihatan sedang mengikat tali pada leher dan beberapa anggota badan kucing itu. 


Lepas ikat, dia buat kucing ni macam main yoyo. Ya Allah, tercekiklah kucing itu.


Tali yang tadi, budak tu sangkut di dahan pokok.




Budak ni memang dah melampau.


Kesian kucing tu, sampai tercekik dan tak mampu berbuat apa-apa. Kejamnya manusia.


Kucing yang tidak terdaya ini dicemuh pula oleh budak yang kurang siuman.


Kejam bukan? Admin masih mencari video tentang kisah kekejaman ini. Bom321 pun tiada video, jadi admin akan cari kalau ada di laman sesawang lain atau di youtube. Kalau ada, insyallah admin akan siarkan, dan kalau anda kenal budak ni, tolong laporkan kepada admin atau sesiapa sahaja. Seeloknya jangan biarkan dia terlepas di atas kekejaman yang dia lakukan. 

23 comments:

  1. ya allah. sian nye. nak share gmbar ni :((

    ReplyDelete
  2. tanya je orang yg amik gambar nih

    ReplyDelete
  3. Ya Allah Ya Tuhanku.. Kau berilah manusia ini pengajaran yang setimpal. mungkin tengah2 naik basikal terjerut tali tangsi ke..

    ReplyDelete
  4. kucing tu mati ke?
    harap bdk ni dpt balasan setimpal.

    ReplyDelete
  5. Ish geram tengok. Kalau sy jumpa budak ni tumbuk muka dia sampai pecah. Semoga dia mendapat balasan yang setimpal.

    ReplyDelete
  6. Kucing aq mati kesejukan pun aq trauma...ni kn lagi tgok kucing dibunuh.....dasarrrrrr..........

    ReplyDelete
  7. yg amek gmbr ni pun xkan xbuat apa2..tgk je ke..adeh la..siannya kuceng tuh..kita kesian xleh nk buat apa da.bley cari budak ni la.amek tindakan kat dia..nyawa kuceng tuh???alalalalalala..siannya....tapi yg amek gmbr ni/vid masa ni masih bley tolong kuceng tuh,,,
    rasa nk tarik tinga budak ni!!hampes~~

    ReplyDelete
  8. This kid does not need a beating a smack on the face, that won't solve anything. What he really need is some help from people close to him. He could be suffering from severe emotional pressure, probably from family or his social life.

    ReplyDelete
  9. kurang hajar nak mampos (!)
    JOM BUNOH BUDAH CELAKE TUH RAMAI RAMAI ?
    bhahahaha . sape mahu join ?

    ReplyDelete
  10. Kalau aku dapat budak tuy bukan setakat tuy jee aku buat , macam macam aku nty ! Bonggok tak ade belas kasihan langsung ! Lu langsi Sama Itu Kucing Lu memang Tempah Maut Sama Gua (:

    ReplyDelete
  11. kpd perempuan yg ingin tackle bdak nie, fikir lh 8000x kali, k.......

    ReplyDelete
  12. oo tare gila aku pernah buat tapi kucing tu dah besar kali aku campak dalam lobang besar kali aku haha padan muka kali kucing satu kali bertina aku campakk jugak sebab dia cakar aku punya kaki aku pukul kali campak haha sial kucing

    ReplyDelete
  13. gamba yg terakhir tu membuktikan yg budak ni
    tak siuman.. tak guna kita tumbuk terajang dia
    pun.. kita hantar je dia pergi Hospital Sakit
    Jiwa.. biar dia "tenang" kat situ..

    ReplyDelete
  14. Ya aLLah benar2 anak sakit jiwa,binatang kok disiksa tuk dijadikan mainan tersiksa seperti itu,mungkin orang tuanya mengajarkan dia seperti itu.

    ReplyDelete
  15. Semoga ALLAH SWT memberikan hidayah untuk manusia yang suka menyiksa binatang,dan membunuh dengan kekejaman.

    ReplyDelete
  16. Ya aLLah benar2 anak sakit jiwa,binatang kok disiksa tuk dijadikan mainan tersiksa seperti itu,mungkin orang tuanya mengajarkan dia seperti itu.

    ReplyDelete
  17. Dari pada ngomentari orang mendingan nyari duit yuk, klik http://www.cashforvisits.com/index.php?refcode=258409 langsung dapat $25, selanjutnya tinggal tingkatkan lagi nilai perolehannya

    ReplyDelete
  18. dari mana gambar ni tersebar?? n sapa yang amek gambar ni...??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...