April 30, 2011

Kambing Dua Kaki Sukar Menjalani Kehidupan


Seekor kambing berkaki dua telah dilahirkan pada bulan Julai di sebuah kawasan pendalaman. Kambing tersebut cacat kerana hanya berkaki dua, pada ketika ini umurnya masih muda, dan dia boleh berjalan dengan mudah menggunakan dua kakinya itu. 


Pakar haiwan bimbang kambing itu akan mengalami masalah apabila umurnya meningkat dewasa kerana berat badannya juga akan meningkat. 

Hero yang hidup tanpa dua kaki
Walaupun anjing dan kucing mampu hidup dengan mudah dengan hanya dua kaki, tetapi lain pula ceritanya bagi kambing dan spesis seumpamanya, kata bekas jururawat haiwan, Maggie Ahrens.


Menurut pakar, risikonya, apabila haiwan ini membesar ia akan menjadi lebih besar dan beratnya mampu mencapai 125 pounds, dan ini tidak mustahil akan menambahkan stress kepada kambing itu dan juga kakinya  berkemungkinan akan patah. 


4 comments:

  1. Kesiannya , biarlah dia mati , dari terseksa demikian ,, uww! Sian Hero dan kambing , hero degar cite, dah disembuhkan,, tapi kaki dia tk tumbuh daa ,, hero kene potong kaki sbb cri ikan kt restoran bukan islam,,

    ReplyDelete
  2. kesian kat hero. tak patut orang tu potong kaki kucing tu. pukul bontot sudah. tak payah nak main potong2. berdosa. keji punyer orang.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...